COVID-19-skilt og andre produkter for å holde kontakten

Siden kommunikasjon er blitt svært viktig i disse tider, så tilbyr vi tilpassbare produkter som alle er laget for at du skal kunne dele vital helse- og sikkerhetsinformasjon med dine ansatte og kunder.

Tilgjengelig nå: Ansiktsskjerm i plast og gjenbrukbare stoffmunnbind.

Plassér skilt i områder der meldingen din trenger å bli sett.

Spre viktige nyheter og informasjon som blir husket.

Etikettprodukter og innpakninger for å holde kunder informert.

Ofte stilte spørsmål

SP: Hvilken informasjon om koronaviruset bør jeg ha på skiltene i bedriften min?

SV: Skilting om COVID-19 hjelper å formidle viktig informasjon for helse og sikkerhet. Hvis du har en fysisk beliggenhet, ønsker du kanskje å informere om sosial distansering eller andre måter de besøkende kan beskytte seg mot viruset på. Minne ansatte om regler for håndvask og desinfisering ved å sette opp et skilt med informasjon om dette. Du finner mange eksempler på COVID-19-skilt i vårtdesigngalleri.

SP: Kan jeg lage et sosial distansering-skilt?

SV: Alle koronavirus-skiltene våre kan tilpasses, og vi har mange maler for sosial distansering å velge mellom. Vi tilbyr også gulvdekaler for sosial distansering.

SP: Bedriften min er stengt pga. koronaviruset, men jeg planlegge å åpne igjen snart. Hvilken type COVID-19-skilt bør jeg bruke for å la kundene mine få vite det?

SV: Hvis bedriften din er midlertidig stengt, åpningstidene dine er endret eller du planlegger å åpne igjen snart, kan du informere kundene dine om dette med et COVID-19-skilt i vinduet ditt eller annonsere for gjenåpningen med et stort banner utenfor butikken din.

SP. I disse usikre tider, er det fremdeles mulig å bestille produkter og få dem levert?

SV: For øyeblikket er Vistaprints tjenester fortsatt i drift over hele verden og teamet vårt jobber også med tredjeparter for presis og trygg levering.

SP: Har Vistaprints kunder opplevd forstyrrelser i tjenestene i sammenheng med koronaviruset? 

SV: Så langt vi vet, har det vært svært lite forstyrrelser innen kundeservice.