Hvordan legger jeg til en medarbeider (designer) på Vista x Wix-siden min?
Slik går du fram for å gi en medarbeider (designer) tilgang til Vista x Wix-siden din for endre designet:
- Logg inn på VistaPrint-kontoen din.
- Når du har logget inn, fører du musepekeren over Min konto øverst til høyre.
- Klikk på Min digitale markedsføring.
- Klikk Administrer under Vista x Wix-nettsiden. (Du skal nå ha kommet til kontrollpanelet for Vista x Wix-nettsiden.)
- I det venstre sidefeltet klikker du på Innstillinger.
- Gå til Roller og tillatelser på kontrollpanelet.
- Klikk Inviter.
- Oppgi den følgende e-postadressen [email protected].
- Velg rollen Nettsideadministrator.
- Klikk Send invitasjon.
Den nye medarbeideren (designeren) mottar en e-post, og du får beskjed når personen har godtatt invitasjonen.
Du finner mer informasjon om Vista x Wix-samarbeidet under Hjelp og detilhørende artiklene.
Vi hjelper deg gjerne hvis du lurer på noe angående å legge til en medarbeider. Ta gjerne kontakt med oss her.