Her får du hjelp.

Hvordan legger jeg til en medarbeider (designer) på Vista x Wix-siden min?

Slik går du fram for å gi en medarbeider (designer) tilgang til Vista x Wix-siden din for endre designet:

  1. Logg inn på VistaPrint-kontoen din.
  2. Når du har logget inn, fører du musepekeren over Min konto øverst til høyre.
  3. Klikk på Min digitale markedsføring.
  4. Klikk Administrer under Vista x Wix-nettsiden. (Du skal nå ha kommet til kontrollpanelet for Vista x Wix-nettsiden.)
  5. I det venstre sidefeltet klikker du på Innstillinger.
  6. Gå til Roller og tillatelser på kontrollpanelet.
  7. Klikk Inviter.
  8. Oppgi den følgende e-postadressen [email protected].
  9. Velg rollen Nettsideadministrator.
  10. Klikk Send invitasjon.

Den nye medarbeideren (designeren) mottar en e-post, og du får beskjed når personen har godtatt invitasjonen. 

Du finner mer informasjon om Vista x Wix-samarbeidet under Hjelp og detilhørende artiklene.

Vi hjelper deg gjerne hvis du lurer på noe angående å legge til en medarbeider. Ta gjerne kontakt med oss her