Her får du hjelp.

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Ja, vanligvis. Du kan be om å fjerne artikkelen fra bestillingen så lenge den ikke er sendt ennå. Vi vil gjøre så godt vi kan for å avbestille artikkelen din, men vi kan ikke garantere at artikkelen blir avbestilt selv om du sender en forespørsel om det.

Merk: For øyeblikket må du kansellere hver artikkel separat.

  1. Klikk påMin konto Bestillingshistorikk og Bestille på nytt. (hvis du ikke er logget inn ennå, vil du bli bedt om å gjøre det).
  2. Klikk på Bestillingsinformasjon ved siden av bestillingen som inneholder artikkelen du ønsker å kansellere.
  3. Siden Bestillingsinformasjon vises. Klikk på Avbryt ved artikkelen du ønsker å kansellere.
  4. Klikk på Avbryt bestilling av artikkelen min i vinduet Forespørsel om avbestilling.
  5. Det dukker opp et popup-vindu som indikerer at vi prøver å avbryte bestillingen din. Klikk på Lukk.
  6. Gjenta prosessen for hver artikkel du ønsker å avbryte.

Hvis en artikkel er avbestilt: 

  • Du mottar tilbakebetaling for artikkelen til betalingsmåten du brukte.
    Merk: Hvis du ikke er belastet for artikkelen ennå, vil betalingen bli kansellert.
  • Du mottar en e-post med informasjon angående tilbakebetalingen.
  • Bestillingshistorikken din er oppdatert:
    • Det står«Kansellert»ved siden av artikkelen som ble kansellert.
    • Kanseller-knappen er nedtonet.

Du vil motta to e-poster under avbestillingsprosessen:

  • «Viktig informasjon angående bestillingen din» indikerer at vi har mottatt forespørselen din om avbestilling.
  • «Oppdatering angående avbestilling» indikerer at artikkelen din er kansellert.