Kan jeg kansellere bestillingen min?
Ja, vanligvis. Du kan be om å fjerne artikkelen fra bestillingen så lenge den ikke er sendt ennå. Vi vil gjøre så godt vi kan for å avbestille artikkelen din, men vi kan ikke garantere at artikkelen blir avbestilt selv om du sender en forespørsel om det.
Merk: For øyeblikket må du kansellere hver artikkel separat.
- Klikk påMin konto Bestillingshistorikk og Bestille på nytt. (hvis du ikke er logget inn ennå, vil du bli bedt om å gjøre det).
- Klikk på Bestillingsinformasjon ved siden av bestillingen som inneholder artikkelen du ønsker å kansellere.
- Siden Bestillingsinformasjon vises. Klikk på Avbryt ved artikkelen du ønsker å kansellere.
- Klikk på Avbryt bestilling av artikkelen min i vinduet Forespørsel om avbestilling.
- Det dukker opp et popup-vindu som indikerer at vi prøver å avbryte bestillingen din. Klikk på Lukk.
- Gjenta prosessen for hver artikkel du ønsker å avbryte.
Hvis en artikkel er avbestilt:
- Du mottar tilbakebetaling for artikkelen til betalingsmåten du brukte.
Merk: Hvis du ikke er belastet for artikkelen ennå, vil betalingen bli kansellert. - Du mottar en e-post med informasjon angående tilbakebetalingen.
- Bestillingshistorikken din er oppdatert:
- Det står«Kansellert»ved siden av artikkelen som ble kansellert.
- Kanseller-knappen er nedtonet.
Du vil motta to e-poster under avbestillingsprosessen:
- «Viktig informasjon angående bestillingen din» indikerer at vi har mottatt forespørselen din om avbestilling.
- «Oppdatering angående avbestilling» indikerer at artikkelen din er kansellert.