Gå til hovedinnhold

Her får du hjelp.

Hvor er bestillingen min?

Når betalingen for bestillingen din er mottatt, sender vi en bestillingsbekreftelse til e-postadressen som er knyttet til VistaPrint-kontoen din. Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-postmelding med et sporingsnummer.

Du kan se bestillingsstatusen 24 timer i døgnet fra Bestillingshistorikk-siden:

  1. Logg inn på VistaPrint-kontoen din.
  2. Klikk på Min konto > Bestillingshistorikk og bestille på nytt.
  3. Alle bestillingene dine til dags dato vises. Se Status-feltet for å finne ut om bestillingen din er sendt. I så fall vil du også se sporingsnummeret.

Har du ingen VistaPrint-konto?

Ingen fare! Du kan fortsatt sjekke bestillingen din:

  1. Gå til siden Finn bestillingen din .
  2. Skriv e-postadressen din og bestillingsnummer og klikk deretter på Fortsett
  3. Alle bestillingene dine til dags dato vises. Se Status-feltet for å finne ut om bestillingen din er sendt. I så fall vil du også se sporingsnummeret.

Hvis noe er feil, kontakt oss, så skal vi finne ut av det.