Jeg får en feilmelding når jeg prøver å logge inn. Hva gjør jeg?
Feil kan være frustrerende, men de gir oss også ledetråder om hva som er galt. La oss finne ut hvilken feilmelding du ser:
«Feil e-postadresse eller passord»
Denne feilen vises når du prøver å logge inn med en e-postadresse vi ikke har registrert, eller når passordet som er koblet til e-postadressen er feil.
- Prøv å logge inn med en annen e-postadresse.
- Passord skiller mellom store og små bokstaver, så sørg for at Caps Lock og/eller Number Lock på tastaturet ikke er slått på når du skriver inn passordet.
- Alternativt, kan du nullstille passordet ditt.
«Brukeren eksisterer allerede»
Denne feilen vises når du prøver å opprette en ny konto ved å bruke en e-postadresse vi allerede har registrert. Kun én konto kan opprettes per e-postadresse.
- Prøv å logge inn istedet for å opprette en ny konto.