Gå til hovedinnhold
Her får du hjelp.

Kan jeg oppdatere faktureringsadressen min?

Ja det kan du – neste gang du er klar til å bestille.

Ikke bekymre deg, hvis du allerede har lagt inn en bestilling med en feil i faktureringsadressen, men har mottatt en bestillingsbekreftelse på e-post, har ikke feilen påvirket behandlingen av bestillingen din. Vi kontakter deg hvis det skulle vise seg å være noe feil.

Vi tar personvernet ditt svært alvorlig. For at faktureringsinformasjonen din skal behandles trygt, er faktureringssystemet vårt fullstendig automatisert. Dette betyr at vi ikke kan endre faktureringsinformasjonen din når en bestilling er sendt. Men du kan oppdatere informasjonen i kassen neste gang du bestiller.

  1. I Handlevognen, klikk på Gå til kassen.
  2. Leveringssiden vises. Oppgi leveringsadresse og leveringsmåte. 
  3. Klikk på Fortsett til betalingsmåte.
  4. I delen for faktureringsadresse, klikk på Redigere faktureringsadressen.
  5. Oppdater faktureringsadressen og klikk på Bruk denne adressen.
  6. Fortsett til kassen.