Her får du hjelp.

Kan jeg oppgradere frakthastigheten?

I det øyeblikket du sender inn bestillingen din, begynner vi å jobbe for å produsere den så raskt som mulig, og du kan ikke lenger endre på den. Trenger du den enda raskere? Vi kan ikke endre frakthastigheten for en eksisterende bestilling, men det kan være mulig å kansellere den opprinnelige bestillingen din og bruke varekreditten på en ny bestilling – med raskere levering.

Hvis du trenger hjelp med dette, kan du kontakte oss.

Hvis du kansellerer bestillingen fra bestillingshistorikken din, tilbakefører vi beløpet via den betalingsmåten du brukte da du bestilte. Finn ut mer under Kan jeg kansellere bestillingen min? Se Ofte stilte spørsmål for mer informasjon om dette.

Når beløpet knyttet til den kansellerte bestillingen er tilbakeført på kontoen din, kan du bestille på nytt og bruke kreditten for å velge en raskere levering.

Hvis du heller vil at vi skal gjøre dette for deg, kan du ta kontakt med oss, så gjør vi alt vi kan for å få bestillingen din til deg så raskt som mulig.