Her får du hjelp.

Kan jeg endre leveringsadressen?

I de fleste tilfeller, ja. Etter at du har lagt inn bestillingen din, kan du be om å endre leveringsadressen din frem til bestillingen er sendt. Følge trinnene nedenfor, eller kontakt oss, så hjelper vi deg.

  1. Gå til Min konto Bestillingshistorikk og Bestille på nytt.
  2. Klikk på Bestillingsinformasjon for bestillingen du trenger å oppdatere..
  3. På siden for bestillingsinformasjon, klikker du på Endre under leveringsadressen.
  4. Oppdater leveringsadressen og klikk på Oppdatere
    • Du kan ikke endre hvilket land bestillingen din sendes til.
    • Du kan ikke endre adressen hvis endringen vil berøre avgifter.
  5. Les restriksjonene i popup-vinduet og merk av i boksen for å indikere at du forstår at forespørselen kanskje ikke blir innvilget. Klikk Oppdatere adresse.
  6. Du vil motta en e-post om at vi jobber med forespørselen din.
  7. Du vil motta en ny e-post som indikerer enten at forespørselen var vellykket og at leveringsadressen er endret, eller at forespørselen ble avvist og leveringsadressen ikke ble endret.

Merk følgende:

  • Den nye leveringsadressen brukes på alle varer i en bestilling, selv om ikke alle er sendt ennå.
  • Endring av e-postadresse eller telefonnummer for en bestilling endrer ikke informasjonen i kontoen din.