Kan jeg endre leveringsadressen?
I de fleste tilfeller, ja. Etter at du har lagt inn bestillingen din, kan du be om å endre leveringsadressen din frem til bestillingen er sendt. Følge trinnene nedenfor, eller kontakt oss, så hjelper vi deg.
- Gå til Min konto Bestillingshistorikk og Bestille på nytt.
- Klikk på Bestillingsinformasjon for bestillingen du trenger å oppdatere..
- På siden for bestillingsinformasjon, klikker du på Endre under leveringsadressen.
- Oppdater leveringsadressen og klikk på Oppdatere.
- Du kan ikke endre hvilket land bestillingen din sendes til.
- Du kan ikke endre adressen hvis endringen vil berøre avgifter.
- Les restriksjonene i popup-vinduet og merk av i boksen for å indikere at du forstår at forespørselen kanskje ikke blir innvilget. Klikk Oppdatere adresse.
- Du vil motta en e-post om at vi jobber med forespørselen din.
- Du vil motta en ny e-post som indikerer enten at forespørselen var vellykket og at leveringsadressen er endret, eller at forespørselen ble avvist og leveringsadressen ikke ble endret.
Merk følgende:
- Den nye leveringsadressen brukes på alle varer i en bestilling, selv om ikke alle er sendt ennå.
- Endring av e-postadresse eller telefonnummer for en bestilling endrer ikke informasjonen i kontoen din.