Gå til hovedinnhold
Her får du hjelp.

Kan jeg endre leveringsadressen?

I de fleste tilfeller, ja. Etter at du har lagt inn bestillingen din, kan du be om å endre leveringsadressen din frem til bestillingen er sendt. Følge trinnene nedenfor, eller kontakt oss, så hjelper vi deg.

  1. Gå til Min konto > Bestillingshistorikk og Bestille på nytt.
  2. Klikk på Bestillingsinformasjon for bestillingen du trenger å oppdatere..
  3. På siden for bestillingsinformasjon, klikker du på Endre under leveringsadressen.
  4. Oppdater leveringsadressen og klikk på Oppdatere
    • Du kan ikke endre hvilket land bestillingen din sendes til.
    • Du kan ikke endre adressen hvis endringen vil berøre avgifter.
  5. Les restriksjonene i popup-vinduet og merk av i boksen for å indikere at du forstår at forespørselen kanskje ikke blir innvilget. Klikk Oppdatere adresse.
  6. Du vil motta en e-post om at vi jobber med forespørselen din.
  7. Du vil motta en ny e-post som indikerer enten at forespørselen var vellykket og at leveringsadressen er endret, eller at forespørselen ble avvist og leveringsadressen ikke ble endret.

Merk følgende:

  • Den nye leveringsadressen brukes på alle varer i en bestilling, selv om ikke alle er sendt ennå.
  • Endring av e-postadresse eller telefonnummer for en bestilling endrer ikke informasjonen i kontoen din.