Gå til hovedinnhold
Her får du hjelp.

Jeg har problemer med å bruke kampanjekoden min.

Vi vet det kan være frustrerende når ting ikke fungerer. Feilmeldingen forsøker å forklare hvorfor koden ikke fungerer, men vi forstår at dette ikke alltid er nok informasjon. Ta en titt på noen feilsøkingstips nedenfor, og hvis det ikke løser problemet ditt, vennligst kontakt oss.

  • Sjekk at du ikke har brukt en kode som gjelder reklameprodukter på VistaPrint-siden.
    Koder og tilbud som gjelder nettsiden for reklameprodukter er ikke gyldige på vistaprint.com og omvendt.

  • Kontroller at du har skrevet koden riktig.
    Hvis du får opp feilen «Koden du har skrevet inn er ugyldig. Vennligst sjekk koden og prøv på nytt», kan det hende at koden er skrevet feil. Dersom du mottok koden på e-post, kopier hele koden og lim den inn i kampanjekode feltet, da dette burde eliminere eventuelle skrivefeil.

    Pass på at du ikke lagt inn et mellomrom før, etter eller i koden.
    Alle koder er skrevet i ett ord, uten mellomrom. Hvis det legges inn et ekstra mellomrom på begynnelsen eller slutten, vil ikke systemet vårt gjenkjenne koden din.

    Hvis du taster inn koden manuelt, vær oppmerksom på at de ikke skiller mellom store og små bokstaver og kan inneholde både tall og bokstaver. Sjekk at du bruker de korrekte tegnene, da null og "O," fem og "S," åtte og "B," to og "Z" ofte forveksles.

  • Pass på at koden ikke har gått ut på dato.
    Kodene våre er begrenset til bestemte perioder. Hvis du får en feil som indikerer «Koden du skrev inn er ikke lenger gyldig» betyr det at kampanjen ikke lenger er tilgjengelig.

  • Se gjennom kodebegrensningene.
    For å forsikre deg om at alle betingelsene er oppfylt for et spesialtilbud, se over detaljene i kampanjen. Noen koder har minimumskrav, begrensninger for spesifikke produkter, kan bare brukes én gang eller inneholder andre betingelser.

  • Husk at du bare kan bruke én kode per bestilling.
    VistaPrint aksepterer kun én kode per transaksjon. Hvis du allerede har brukt en kampanjekode og deretter skriver inn en annen som ikke er gyldig, fjerner vi ikke den forrige koden. Vi vil vise en feilmelding etterfulgt av «Vi beholdt den forrige gyldige koden for deg» over Gå til kassen-knappen.

Før du sender inn bestillingen din, forsikre deg om at den endelige prisen er den du forventet. Hvis ikke, ta kontakt med oss så skal vi finne ut av det.