Vi introduserer nå en lavere standardpris for frakt.
Uansett hvor mange artikler du bestiller, vet du alltid hvor mye det vil koste. Bare velg en av leveringstidene under når du går til kassen. 
EU Shipping

Hastighet Leveringstid Pris
Vårt raskeste leveringsalternativ 2 virkedager 225 kr
Hurtiglevering+ 3 virkedager 163 kr
Standard 5 virkedager 100 kr
Økonomi 10 virkedager 75 kr


Leveringstiden omfatter behandling, trykk, pakking og frakt og gjelder ordrer som er innlevert før midnatt. Ordre innlevert etter midnatt beregnes ut fra neste virkedag.



Unntak

Vær oppmerksom på at følgende produkter alltid sendes med faste leveringstider:

  • Fotobøker: 10 virkedager
  • Adresseetiketter: 5–10 virkedager
  • Vareprøvesett:  5-10 virkedager

Vanlige spørsmål

Vil jeg kunne spore bestillingen min?
Bestillingen din vil alltid kunne spores. Det eneste unntaket er for bestillinger som leveres til en postboks.

Får jeg sporingsinformasjon? Hvor finner jeg den?
Når bestillingen sendes, sender vi ut en leveringsbekreftelse på e-post som inneholder leveringsmåte, antatt leveringsdato og annen sporingsinformasjon (hvis dette er tilgjengelig). Du kan også gå til din bestillingshistorie for å finne sporingsinformasjon.

Hvilke transportører bruker dere?

Det avhenger av hvilken leveringstid du velger. Vi velger transportør til bestillingen din ut fra en rekke faktorer, f.eks. hvilke produkter som er kjøpt, leveringsadresse, størrelse/vekt på bestillingen og valgt leveringstid.

Når vil bestillingen min bli levert?
Vanligvis foregår alle leveringer innenfor normal arbeidstid fra mandag til fredag. Det kan selvfølgelig oppstå dårlig vær eller forsinkelser hos transportøren, men hvis bestillingen din ikke kommer til rett tid, har du ikke grunn til å være fornøyd, og det har ikke vi heller. Kontakt oss, og vi vil løse problemet!

Pakken min skulle ha kommet i dag, men jeg har ikke fått den ennå. Hva bør jeg gjøre?
Pakker skal leveres innen kl. 18.00 daglig i din tidssone. Hvis den ikke er kommet til kl. 18.00, kan du se sporingsinformasjon i din Bestillingshistorie under Min konto. Du kan også kontakte oss, og vi vil svært gjerne hjelpe deg.