TilgjengelighetGå til hovedinnhold

Her får du hjelp.

Inspisere nettleserkonsollen
Sist oppdatert 30. august 2024

For feil som ikke kan undersøkes med et skjermbilde av hjemmesiden din eller hjemmesidebyggeren, kan det være nødvendig å åpne nettleserkonsollen.

  1. Gå til siden der feilen vises og klikk F12 på tastaturet ditt for å åpne Utviklerverktøy.
  2. Klikk Konsoll-fanen hvis den ikke allerede er valgt. Dette er det samme for både Chrome og Firefox.
    • Hvis det ser ut til å være en stor mengde koder under Konsoll-fanen ledsaget av en rullefelt, har du muligheten til å forstørre dokken til fullskjerm. For Chrome, klikk på den prikkete linjen nær X for å utvide alternativet “Dock side” og klikk på ikonet for “separat vindu”.

      For Firefox, klikk på “separat vindu”-ikonet nær X.
  3. Last inn siden på nytt ved å klikke F5 eller ved å klikke på gjenopplastingsknappen til venstre i adresselinjen i nettleseren din.
  4. Ta et skjermbilde av hele nettleseren, inkludert adresselinjen og konsollen. Send skjermbildet ditt til Kundestøtte-agenten som e-postvedlegg.

 

Mer informasjon om nettleserkonsoller:

Chrome
https://developers.google.com/web/tools/chrome-devtools/debug/console/?hl=en

Firefox
https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Tools/Browser_Console

Kontakt kundestøtte på direkten

Trenger du hjelp?

Uansett hva du jobber med, har vi noen som kan hjelpe deg med alt fra design til trykk.

Contact Us - Multiple channels available

Velg land

  • Norge