TilgjengelighetGå til hovedinnhold

Essensiell markedsføring for å tiltrekke seg lokale kunder

Skill deg ut i lokalsamfunnet med en konsistent og pålitelig stil på alle materialene dine – fra store skilt til iøynefallende reklameartikler (med mye mer).

Utendørsskilt og arrangement

Bli sett på avstand og tiltrekk deg flere kunder under det neste arrangementet.

Messer

Lag en bås som fanger oppmerksomhet og tiltrekker seg folk.

Bli husket

Bygg opp lojalitet og merkevaregjenkjennelse med skreddersydde reklameartikler og kampanjeprodukter.

Lag hjemmesiden du alltid har drømt om med Wix

Du trenger ingen erfaring. Velg blant 500 profesjonelt designede maler.

Samarbeid med en designer

Ønsker du en logo eller et visittkortdesign? Trenger du en komplett merkevareidentitet? Våre profesjonelle designere hjelper deg gjerne.

Finn de rette produktene for deg

null
Lag et tilpasset markedsføringssett med skilt, klistremerker, trykte annonser og mer med merkevaren din.

Tiltrekk deg nye kunder med lokal markedsføring av bedriften din

Hyperlokal markedsføring er en gamechanger når det kommer til å tiltrekke seg kunder som ellers ville ha gått direkte forbi. Et iøynefallende utendørsbanner eller Signicade® kan tiltrekke seg oppmerksomhet fra forbipasserende og oppfordre dem til å stoppe, se og shoppe. Og strategiske plasseringer i områder med mye trafikk sørger for en konstant påminnelse om tilstedeværelsen din i samfunnet.

Men det handler ikke bare om stor og synlig utendørs annonsering – også små trykksaker som postkort og flyere er kraftige markedsføringsverktøy som du kan bruke for å lage en komplett lokal markedsføringsstrategi. Du kan sende dem i posten til husstander i nærheten eller dele dem ut på lokale arrangementer for å legge merkevaren din direkte i hendene til potensielle kunder.

Reklameartikler er et annet viktig lokalt annonsemiddel som trekker kundene mot merkevaren din. Folk elsker å få gaver – og T-skjorter, tøyvesker og hatter med logo er som vandrende reklameskilt de kan bruke eller gi bort. Slike kampanjeprodukter bygger ikke bare lojalitet blant kundene dine, men de forteller også lokalbefolkningen (og andre) om bedriften din.

Trenger du hjelp med å designe markedsføringen til den lokale bedriften din? Ta en titt på designtjenestene våre.

Ofte stilte spørsmål

En god lokal markedsføringsstrategi starter med en sterk merkevareidentitet. Det er lurt å lage en lett gjenkjennelig logo og fargepalett som du kan bruke i alle annonser. Trenger du hjelp med merkevarebyggingen? Ta en titt på designtjenestene våre.
Når det er gjort, er du klar til å lage skilt, reklameartikler med mer. Iøynefallende og sammenhengende utendørsannonser, flyere og reklamegaver er gode markedsføringsideer for små bedrifter. De kan hjelpe folk å gjenkjenne og huske bedriften din – for ikke å glemme at de får dem til å komme tilbake.

Trykte annonser er en effektiv måte for å knytte bånd med lokalsamfunnet på. Fra store skilt til flyere og postkort som du deler ut og henger opp overalt – det finnes mange kampanjeideer for små bedrifter. Du kan til og med lage reklamegaver med merkevaren din, som t-skjorter, vesker og penner, for så å gi dem bort på messer og arrangementer.

Det kommer an på behovet og budsjettet ditt. I VistaPrint har vi en rekke
utendørsskilt å velge blant. Fra vinyl- og nettingbannere til gatebukkskilt og vindusfolier – finn all markedsføringen den lokale bedriften din trenger for å skille seg ut utendørs

Ja, så absolutt! Utendørsskilt gjør fortsatt underverk som annonseverktøy for små bedrifter. Sett bannerne og skiltene med merkevaren din i områder med høy trafikk, slik at bedriften din blir sett og husket av alle som kjører eller går forbi.

Her er noen få hyperlokale markedsføringsideer:
• Flyere og postkort: De er ypperlige for å feste på oppslagstavler.
Sørg for at de er lesevennlige og gir verdifull informasjon til potensielle kunder. Vurder å fremheve spesialtilbud, kampanjer eller kommende arrangementer for å friste naboene til å komme.

• Postkampanjer: Hyperlokal annonsering kan være så enkelt som å legge
en flyer med merkevaren din på i postkasser. Legg til info om hvor du er og et forlokkende tilbud, og lever dem til husholdninger i nærområdet.

• Lokale arrangementer og messer: Vurder å sette opp en bås for å vise frem produktene eller tjenestene dine. Du kan til og med gi bort klær og tilbehør med merkevaren din på som folk kan ta vare på for å huske deg.

• Jungeltelegrafen: Oppfordre kunder til å spre ordet om bedriften din til venner, familie og naboer. Tilby vervegoder eller lojalitetsbelønninger for å oppfordre folk til å bruke jungeltelegrafen.


Velg land

  • Norge