Gå til hovedinnhold

Frakt: Alt du trenger å vite

Vi er her for å hjelpe deg, enten du forhåndsbestiller eller trenger produkter så raskt som mulig. Se vanlige leveringsalternativer, spesialproduktlevering og mer under.

Frakthastighet Produksjon + levering Pris (ink. MVA)
Ekspress 3 virkedager 175 Kr
Standard 5 virkedager 110 Kr
Økonomi 10 virkedager 85 Kr

Leveringstid for bestillinger som sendes inn etter kl.21.00 blir behandlet neste virkedag. Du finner mer informasjon om levering, spesifikke produktunntak og internasjonal levering nedenfor.

Motta bestillingen din i tide før jul: Ta en titt på leveringsalternativene våre for julen.

Internasjonale bestillinger

Vi leverer gjerne til utlandet, men vær oppmerksom på at internasjonale fraktpriser gjelder.

Produktunntak

Enkelte VistaPrint-produkter kan ikke leveres ved hjelp av alle transportalternativene.

__Produkter i følgende kategorier kan for eksempel kun leveres med Økonomisk frakt (10 virkedager): __

  • Kampanjeprodukter (2–30 virkedager)
  • Fotobøker (10 virkedager)
  • Visittkort med folie (5 virkedager)

Merk også at hvis du bestiller produkter med ulike leveringshastigheter, kan vi sende leveransen i flere omganger. Dette gjør at du slipper å vente på produktene som kan leveres tidligere.

Du kan velge leveringshastighet avhengig av hvilke produkter du har i handlevognen din. For eksempel, dersom noen av produktene er tilgjengelig med hurtiglevering, får du muligheten til å velge dette. Du trenger bare å velge og betale for én hastighet.

Før du betaler, vil vi vise deg hvordan bestillingen din vil deles opp med forventet leveringsdato for hvert produkt. Dette betyr at du vet før du kjøper hvilke produkter i handlevognen din som kanskje vil leveres senere en den valgte leveringshastigheten.

Spørsmål og svar

__Spm.: Vil jeg kunne spore bestillingen min? __
SV: Ja, du kan spore bestillingen din til enhver tid. Det eneste unntaket gjelder hvis bestillingen skal leveres til en postboks.

__SP: Får jeg sporingsinformasjon? Hvor finner jeg den? __
SV: Når bestillingen sendes, sender vi ut en leveringsbekreftelse på e-post som inneholder leveringsmåte, antatt leveringsdato og annen sporingsinformasjon (hvis dette er tilgjengelig). Du kan også gå til bestillingshistorikken din for å finne sporingsinformasjonen.

SP: Hvilke transportører bruker dere?
SVAR: Det avhenger av hvilken leveringshastighet du velger. Vi velger transportør til bestillingen din ut fra en rekke faktorer, som f.eks. hvilke produkter som er kjøpt, leveringsadresse, størrelse / vekt på bestillingen og valgt leveringstid.

Spm.: Leverer dere til utlandet? Hvilke land leverer dere til?
SVAR: Ja! Vi leverer gjerne til utlandet, men vær oppmerksom på at internasjonale fraktpriser gjelder.

Vi leverer til: Sveits, Liechtenstein, Tyskland, Østerrike, Belgia, Danmark, Frankrike, Nederland, Spania, Irland, Italia, Luxemburg, Tsjekkia, Finland, Monaco, Norge, Polen, Portugal, Sverige, Storbritannia, Kypros, Malta, Hellas, Island, Gibraltar, Brasil, Israel, Grønland og Hong Kong.

__Spm.: Når kan jeg forvente å motta bestillingen min? __
SV: Vanligvis foregår alle leveringer innenfor normal arbeidstid fra mandag til fredag. Det kan selvfølgelig oppstå dårlig vær eller forsinkelser hos transportøren, men hvis bestillingen din ikke kommer til rett tid, har du ikke grunn til å være fornøyd, og det har ikke vi heller. Ta kontakt, så finner vi en løsning.

Spm.: Pakken min skulle ha kommet i dag, men jeg har ikke fått den ennå. Hva bør jeg gjøre?
SVAR: Pakkene blir levert i din tidssone innen kl. 18.00 hver dag. Hvis klokken ikke er 18.00 enda, kan du se sporingsinformasjonen under Min konto > Bestillingshistorikk. Du kan også kontakte oss til enhver tid.