Din tilfredshet er vår prioritet. Hvis du ikke er fornøyd med bestillingen din, anbefaler vi at du bruker ordrestøtteprosessen vår. Det er den raskeste måten å beskrive problemet ditt på og få den hjelpen du trenger direkte fra vårt hjelpesenter.
For å bruke ordrestøtteprosessen, følg disse trinnene:
-
Gå til Kundeservice og finn «Trenger du hjelp med en nylig bestilling? Start her».
Merk: Du må logge inn for å se bestillingene.
-
Velg en bestilling: Hvis du allerede er logget inn, kan du velge en bestilling. Klikk deretter på Få hjelp med denne bestillingen.
-
Velg en handling: Velg «Jeg ønsker hjelp med bestillingen min» fra alternativene.
-
Velg produktene det gjelder: Angi hvilke produkter i bestillingen din som er berørt av problemet. Dersom hele bestillingen er berørt, kan du merke av i boksen «Velg alle produkter».
-
Beskriv problemet: Velg et problem fra rullegardinmenyen (f.eks. «Jeg er ikke fornøyd med produktet»). Avhengig av hva du har valgt, kan det være du kan velge mer spesifikke problem. Du kan også velge flere problemer samtidig og gi en detaljert beskrivelse.
-
Last opp bilder: Du kan laste opp opptil fire bilder som viser produktet og problemet. Dette hjelper oss med gjennomgangen.
-
Se gjennom opplysningene: Gå gjennom detaljene i forespørselen din, og sjekk at alt er riktig. Klikk på Fortsett til neste trinn.
-
Velg en kontaktmetode: Velg hvordan du ønsker at kundeservice skal svare på forespørselen. Valgene kan være oppringning, live chat eller e-post.
-
Bekreftelse: Du vil se en bekreftelse på skjermen om at vi har mottatt forespørselen. Du vil også motta en e-post-bekreftelse etter at du har sendt inn forespørselen.
Uansett hvilken kontaktmetode du velger, vil våre kundespesialister se at forespørselen din kom gjennom ordrehjelpprosessen og ha tilgang til informasjonen du oppga. Vi vil vurdere forespørselen din og svare, vanligvis innen 24 timer.