Loading...

Klistremerker til vegg, gulv og vindu

Benytt deg av synlige overflater til å skille deg ut. 

Maler for vindusfolie 

Se gjennom maler etter tema eller bransje, så kan du tilpasse dem og lage din egen.
Enkel montering uten bobler 
Enten det er til et vindu, en vegg eller til gulvet – klistremerkene og dekalene våre er lette å både sette på og ta av.
Les mer

Klistremerker og dekaler for et profesjonelt uttrykk

Vindusfolie
Best til: Innendørs og utendørs bruk – laget av kraftig og varig lim.
Dekaler til vindu
Best til: Flyttbare skilt og midlertidige kampanjer – laget med silikonlim som ikke setter merke.
Perforert vindusfolie
Best til: Store vindusskilt – vann- og værbestandig, perforert plast.
Veggdekaler
Best til: Reklameskilt til innendørs- og utendørsvegger – enkel å feste og kan fjernes uten å sette merke.
Klistremerker til gulv
Best til: Butikkveiviser og tilbud – sklisikre, vann- og ripebestandige.

Bruk vinduer, vegger, biler og gulv til merkeprofilering med slitesterke tilpassede klistremerker. 

Ser du etter nye måter å markedsføre bedriften din på? Oppsiktsvekkende og inviterende tilpassede vindusfolier kan fange oppmerksomheten til folk når de kjører forbi butikken din og friste dem til å komme tilbake senere. Flyttbare veggklistremerker gir deg muligheten til å vise frem info om bedriften, tjenester og produkter i stor skala. Og er du på jakt etter kreative måter du kan få kunder inn i butikken på, eller få dem til å fokusere på spesifikke seksjoner og produkttilbud, er tilpassede klistremerker til gulv midt i blinken. Skal du fikse opp butikk- eller kontorvinduet? Lag egendesignede dekaler og klistremerker som inkluderer åpningstidene og kontaktinformasjonen. Har du plass utendørs til reklame? Ta med bedriftsnavnet, logoen og nettstedet. De PVC-frie vinylklistremerkene er solide og laget for å holde seg på plass. Og når tiden er inne, er de også enkle å fjerne – uten at de etterlater seg stygge riper eller belegg. 

Ofte stilte spørsmål

For å feste klistremerker, folier og dekaler på en enkel måte og med minst mulig bobler, kan du følge trinnene nedenfor:

  1. Rengjør overflaten som du skal feste klistremerket på, så du er sikker på at det er rent for støv og smuss.
  2. Hvis du skal feste en vindusfolie inne, kan du fukte overflaten lett med vann. For alle andre klistremerker, folier og dekaler kan du hoppe over dette trinnet.
  3. Dra av papiret på baksiden, og fest deretter klistremerket til overflaten. 
  4. Glatt ut klistremerket fra midten og utover ved hjelp av en nal eller en rett kant for å fjerne bobler og overflødig væske.

For å feste dekaler til gulv og vegger kan du følge samme prosess minus trinn 2.

Du kan velge mellom alternativer til innsiden og utsiden for hver enkelt type. Klistremerker som festes fra innsiden (også kalt «second surface») har trykket på klistresiden. Klistremerker til utsiden («first surface») har klister på baksiden og festes på utsiden av vinduet. 

Disse tilpassede dekalene er ikke laget for andre overflater enn glass, glatte vegger og visse typer gulv. Når det er sagt, hvis du ønsker å feste et klistremerke på andre overflater, kan klistremerkene til bil gjøre susen. Her finner du mer informasjon om plassering av ulike typer klistremerker: 

  • Vindusfolier: Kun glass
  • - Veggklistremerker: Malte gipsvegger, plast, fliser, glatt metall, impregnert betong og behandlet treverk. 
  • Klistremerker til gulv: Treverk, fliser, laminat, vokset vinyl og impregnert betong.  

De tilpassede klistremerkene og dekalene kan enkelt flyttes på når du holder på og fester den for første gang, men vi anbefaler ikke å ta dem av og på igjen jevnlig. Det kan føre til at det samler seg støv og belegg på klistresiden som kan forårsake bobler. Dette gjelder ikke for dekaler til vindu som er designet for å fjernes og festes om igjen så mange ganger du vil.

I første omgang velger du den type klistremerke eller dekal som passer best til bedriften. Deretter lager du klistremerket i det enkle designstudioet vårt – eller du kan laste opp et eget design. Det er viktig å bruke en skrifttype som er stor nok, slik at den er lett å lese, og en god del hvite områder så det ikke føles overfylt. Og ikke glem å ta med logoen din og viktig informasjon som kontaktopplysninger og bedriftsnavn, eller hvor mye det er å spare på konkrete produkter.