Loading...

Premium postkort

Nye alternativer
Understrek budskapet med Premium papirkvalitet. Velg mellom fem størrelser og ti papirkvaliteter etter behov.
Mer informasjon
Loading options

Hev markedsføringen din takket være postkort med Premium trykk.

  • NYHET: Premium papirkvaliteter
  • Fem størrelser
  • Ti papirkvaliteter
  • To hjørnealternativer
  • Mulighet for uthevet trykk på Premium matt
  • Fullfargetrykk tilgjengelig foran og bak

Luksuriøs og imponerende

Hvis du ønsker å bli lagt merke til, bør du satse på våre premium postkort. Disse markedsføringsverktøyene av høy kvalitet er designet for anledninger hvor du trenger å gi budskapet ditt ekstra tyngde. Premium postkort har en elegant look og gir en luksuriøs følelse. Bruk dem til invitasjoner, takkekort eller kampanjetilbud, for å gi et langvarig inntrykk

Raffinerte og minneverdige

Premium postkort er en sofistikert vri på et klassisk reklameverktøy. Takket være de syv papirkvalitetene, rette eller avrundede hjørner og mulighet for uthevet trykk kan du designe postkort av høy kvalitet som ikke bare formidler budskapet ditt, men får målgruppen din til å huske deg neste gang et behov oppstår.

Enkel designprosess

Klar til å designe dine egne? Start med å se igjennom de mange malene du kan tilpasse. Vi har mange alternativer for ulike bransjer og arrangementer. (Har du et eget design du vil bruke? Da kan du laste det opp.) Når du har funnet et design du liker, kan du tilpasse det med dine opplysninger og velge de alternativene som passer best for deg. Vi tar oss av resten. Premium postkort leveres klare til å imponere og gjøre markedsføringsjobben for deg.

VistaPrint tilbyr Premium postkort designmaler i ulike stiler.

Jobb med en designer

La oss designe det for deg

Nå er det slutt på famlingen. Vi tar oss av hele designprosessen – fra brainstorming til levering av filene på kontoen din.

Bannerbilde for premium designtjenester

Ofte stilte spørsmål

Ja. Når du har valgt størrelse, papirkvalitet, hjørnealternativ og antall, kan du laste opp ditt eget, ferdige design. Vi kan behandle følgende filformat: .jpg, .jpeg, .jfif, .bmp, .png, .gif, .heic, .svg, .pdf, .psd, .ai, .eps, .ait, .ppt, .pptx, .tif og .tiff.

Våre glansede, soft touch og matte papirtyper er belagt på begge sider, mens naturlig, ubestrøket papir, ubestrøket papir, kraftpapir og resirkulert papir ikke er belagt. Du kan skrive på alle papirkvalitetene, men vi anbefaler et naturlig, ubestrøket papir, ubestrøket papir, kraftpapir eller resirkulert papir hvis du skal notere på papiret.

Fordelen med et veldesignet postkort er at det har mange bruksområder. Du kan blant annet legge dem i handleposene, bruke dem som kuponger, dele dem ut på gaten og mer.

UV spot-trykk eller reliefftrykk er en overflatebehandling som fremhever bestemte områder av designet, for eksempel tekst eller bilder med en blank, uthevet effekt. Denne metoden er også kjent som preget glans og tilføyer et taktilt og iøynefallende element som forbedrer sanseinntrykket av det trykte produktet.

Reliefftrykk kan kun påføres Premium matt papir og utvalgte designmaler som er klargjorte for UV spot. Det er dessverre ikke mulig å legge til reliefftrykk på opplastede design du har laget selv.

Kvadratisk hjørner har en tendens til å gi postkortene et litt tradisjonelt uttrykk. Den tydelige 90-graders vinkelen oppleves klassisk og elegant og er et godt valg for gatemarkedsføring eller direktemarkedsføring. De avrundede hjørnene passer vanligvis godt sammen med litt mer moderne postkortdesign eller design som er litt mykere i stilen. Hva med å bruke disse som kort i forsendelser?

Ja! Her er noen tips til hva du bør huske på når du utformer dem:

__ Bruk et enkelt design.__ Husk at postkortene er små, og at mye og komplisert informasjon kan virke forstyrrende på mottakeren. Skriv bare ned den aller viktigste informasjonen som du vil at kunden skal huske. Husk å få med et sterkt CTA (call-to-action), som for eksempel en nettstedsadresse, telefonnummer eller adresse, som gir mottakeren muligheten til å finne ut mer om deg når de har blitt interessert i hva du har å si.

Skill deg ut fra mengden med et bilde eller en logo. Det er høyst sannsynlig at postkortet ditt vil komme i konkurranse med annen reklame i postkassen, på en oppslagstavle eller internt i bedriften din. Bruk derfor sterke farger, et bilde med høy oppløsning, eller selve logoen din slik at postkortet ditt blir lagt merke til.

Skap et helhetlig uttrykk. Det kan være en god idé å bruke den samme skrifttypen, logoen og fargene som bedriften din bruker, for å gi et helhetlig inntrykk som passer med de andre markedsføringsproduktene, visittkortene og skiltene dine. Med et par matchende markedsføringsprodukter for hånden, er du klar til å skape en profesjonell merkevare som folk kommer til å kjenne igjen.