Standard postkort med trykk
Mer informasjon
Få frem budskapet ditt med tilpassede standard postkort med trykk.
- NYHET: Flere papirkvaliteter
- Fem størrelser
- Flere papirkvaliteter
- Standard eller premium tykkelse
- UV-spot finish – kun premium matt
- To hjørnealternativer
- Mulighet for tosidig trykk
Allsidig og effektivt
Når du skal markedsføre bedriften din, kan et tilpasset postkort gjøre susen. Dette praktiske kortet kan brukes på veldig mange måter: i direktemarkedsføring, som kort i forsendelser, som gave og mer. Nå kan du gi kundene og prospektene dine informasjon om bedriften din på en praktisk og bærbar måte. Reklamer for et spesielt arrangement eller nettbutikken din med et postkort!Enkelt og iøynefallende
Bedriftspostkort fungerer som et mobilt reklameverktøy og lar deg sette et profesjonelt preg på markedsføringen. Produktet kan tilpasses på mange måter: Du kan velge papirkvalitet, vekt, hjørnetype og en størrelse som mottakerne helt sikkert blir glade for å få.Enkel designprosess
Klar til å designe dine egne? Start med å se igjennom de mange malene du kan tilpasse. Vi har mange alternativer for ulike bransjer og arrangementer. (Har du et eget design du vil bruke? Last opp ditt eget design.) Når du har funnet et design du liker, kan du tilpasse det med dine opplysninger og velge de alternativene som passer best for deg. Vi tar oss av resten. Esken med de flotte og profesjonelle postkortene leveres klar til å imponere.Anmeldelser
Anmeldt av 40 kunder
God kvalitet
Kort + plakat
Godt mottatt!
Bestilt postkort
Ofte stilte spørsmål
UV spot-trykk er en teknikk som brukes for å gi et tredimensjonalt preg på enkelte bokstaver og bilder. Dette gir et iøynefallende design og lar deg velge hvilke elementer du ønsker å understreke for eksempel på postkort med UV-trykk.
Er UV spot-trykk det samme som preget glans? Ja, typen trykk vi bruker er også kjent som preget glans.
Du kan bruke denne overflateteknikken på opptil 25 % av kortets forside. Husk å kontrollere at UV spot-trykket befinner seg innenfor sikkerhetsmarginen for trykk (vist som en prikket linje i designstudioet vårt).
Når det gjelder maler, så er de pregede områdene forhåndsdefinert. Det er ikke mulig å endre disse. Hvis du laster opp ditt eget design derimot, får du større fleksibilitet når det gjelder de pregede elementene. Du kan gjøre dette i designstudioet vårt eller gi detaljerte instruksjoner til designteamet vårt. Merk at elementer fra en designmal beholder overflaten de allerede har. Det er ikke mulig å legge til en annen overflate på logoen din eller andre elementer i en mal. Du har likevel muligheten til å fjerne enkelte overflater fra tekstfeltene.
Standard hjørner har en tendens til å gi postkortene et litt tradisjonelt uttrykk. Den rene 90-graders vinkelen oppleves klassisk og elegant og er et godt valg for gatemarkedsføring eller direktemarkedsføring. De avrundede hjørnene passer vanligvis godt sammen med litt mer moderne postkortdesign eller design som er litt mykere i stilen. Hva med å bruke disse som kort i forsendelser?
Ja. Når du har valgt størrelse, papirtype og mengde, kan du laste opp ditt eget, ferdige design. Vi aksepterer følgende filformat: .pdf, .ai, .jpeg, .png, .doc og .ppt.
De glansede og matte papirtypene er belagt på begge sider, mens de resirkulerte papirtypene er ikke belagt. Du kan skrive på alle papirkvalitetene, men vi anbefaler et naturlig, ubestrøket papir hvis du skal notere på papiret.
Fordelen med et veldesignet postkort er at det har mange bruksområder. Du kan blant annet legge dem i handleposene, bruke dem som kuponger, dele dem ut på gaten og mere til.
Jada, her er noen tips til hva du bør huske på når du utformer dem:
- Bruke et enkelt design. Husk at postkortene er små, og at mye informasjon kan virke forstyrrende på mottakeren. Skriv bare ned den aller viktigste informasjonen som du vil at kunden skal huske. Få med en sterk handlingsoppfordring (CTA), som for eksempel en nettstedsadresse, telefonnummer eller adresse, som gir mottakeren muligheten til å finne ut mer om deg når de først har fattet interesse.
- __Skill deg ut fra mengden med et bilde eller en logo.__Det er høyst sannsynlig at postkortet ditt vil komme i konkurranse med annen reklame i postkassen, på en oppslagstavle eller internt i bedriften din. Bruk derfor sterke farger, et bilde med høy oppløsning, eller selve logoen din slik at postkortet ditt blir lagt merke til.
- Skap et helhetlig uttrykk. Det kan være en god idé å bruke samme skrifttype, logo og farger som bedriften din bruker, for å gi et helhetlig inntrykk som passer med de andre markedsføringsproduktene, visittkortene og skiltene dine. Med et par matchende produkter for hånden, er du klar til å skape en profesjonell merkevare som folk vil kjenne igjen.