TilgjengelighetGå til hovedinnhold

Her får du hjelp.

Hva gjør jeg hvis et produkt er utsolgt?
Sist oppdatert 8. mai 2025

Noen populære produkter kan være midlertidig utsolgt. Vi forstår hvor frustrerende det er å ikke finne det du leter etter, og vi er her for å hjelpe! Nedenfor finner du alternativer for å løse problemet:

Se alternativer

Hvis varen du ser etter, ikke er tilgjengelig, kan du vurdere følgende:

  • Lignende produkter: Se hvilke alternativer som finnes i samme kategori. For eksempel:
    • Hvis en størrelse eller farge på en hettegenser ikke er tilgjengelig, kan du se andre farger, modeller eller produkter, for eksempel t-skjorter.
    • Hvis det er utsolgt for tilpassede klistremerker, kan du se etter andre alternativer du kan tilpasse.
  • Personlige forslag: Ta kontakt med teamet vårt, så hjelper vi deg med å finne lignende produkter som passer dine behov.

Spesielle ønsker

Hvis det er tilpassede produkter som ikke er tilgjengelige (f.eks. personlige klistremerker eller klær):

  • Kontakt kundeservice: Vi kan foreslå alternativer eller gi et estimat for når produktene er tilbake på lager.

Ofte stilte spørsmål

Spørsmål: Kan jeg legge inn en restordre på varer som er utsolgt?

Svar: For øyeblikket tar vi ikke imot restordre.

Spørsmål: Hvor lang tid tar det vanligvis før varene er på lager igjen?

Svar: Det avhenger av produkt og etterspørsel. Du får det mest nøyaktige estimatet ved å kontakte kundestøtte.

Spørsmål: Hva om jeg trenger varen omgående?

Svar: Se gjennom produktalternativer som er på lager, eller kontakt oss for forslag til lignende produkter.

 

Vi setter pris på at du er tålmodig og viser forståelse mens vi jobber med å få varene inn på lager. Hvis du har flere spørsmål eller trenger hjelp, kan du kontakte kundeservice.

 

Takk for at du handler hos oss!

Kontakt kundestøtte på direkten

Trenger du hjelp?

Uansett hva du jobber med, har vi noen som kan hjelpe deg med alt fra design til trykk.

Contact Us - Multiple channels available

Velg land

  • Norge