Hvis du har et problem som ble videresendt til Wix kundeservice fra teamet vårt, og du gikk glipp av samtalen, kan du følge trinnene nedenfor for å gjøre en ny avtale.
Trinn 1:
Vi sender deg en e-post med beskjed om at Wix har forsøkt å ringe uten å få tak i deg. Her finner du også en lenke til chatboten som du kan bruke for å be om å bli ringt opp igjen.
Trinn 2:
Du blir så sendt til Wix-boten og må logge på.
Trinn 3:
Oppgi VistaPrint e-postadressen og -passordet.
Trinn 4:
Fra listen velger du det emnet som dekker problemet ditt.
Chatboten stiller deg deretter noen spørsmål du kan svare på for å presisere forespørselen din.
Trinn 5:
Boten foreslår deretter en Wix-artikkel som kan hjelpe deg med å løse problemet. Skriv «Nei» hvis du heller ønsker å snakke med en Wix-spesialist.
Trinn 6:
Listen over nettsteder vises. Velg det nettstedet du ønsker hjelp med.
Trinn 7:
Hvis du vil sette opp en ny avtale, velger du Bli oppringt nå. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 24 timer før du blir oppringt avhengig av pågang.
Trinn 8:
Beskriv problemet ditt nøyere for å gi oss den informasjonen vi trenger. Du kan også inkludere skjermbilder.
Trinn 9:
Velg Bli oppringt nå for å sende inn forespørselen.
Trinn 10:
Legg til telefonnummeret ditt og send forespørselen. En Wix-spesialist ringer deg tilbake innen 24 timer!
Hvis du trenger hjelp, kan du klikke her!