TilgjengelighetGå til hovedinnhold

Her får du hjelp.

Kan jeg kansellere bestillingen min?
Sist oppdatert 15. oktober 2025

Ja, du kan som regel be om kansellering så lenge varene ikke er sendt ennå. Vi gjør det vi kan for å kansellere varen, men vi kan ikke garantere at den blir avbestilt selv om du sender en forespørsel om det. 

Vi anbefaler at du bruker guiden for bestillinger for å kansellere. Den gjør at du kan løse enkle problemer på egen hånd og enkelt be om hjelp fra spesialister ved mer kompliserte problemer.

 

For å kansellere bestillingen din ved hjelp av guiden, følger du disse trinnene:

  1. Gå til Kundeservice og finn «Trenger du hjelp med en nylig bestilling? Start her»

Merk: Du må logge inn for å se bestillingene dine.





  1. Velg en bestilling: Hvis du allerede er logget inn, kan du velge en bestilling.

  2. Velg «Jeg vil kansellere bestillingen min»: Velg «Jeg vil kansellere bestillingen min» fra alternativene som vises.

  3. Velg produkter du vil kansellere: Du blir bedt om å velge hvilke produkter du vil kansellere. For å kansellere hele bestillingen, merk av i boksen Velg alle produkter.

  4. Velg en kompensasjonsmetode: Velg ønsket alternativ: Kreditt hos Vista (varekreditt) eller Refusjon, og klikk deretter Fortsett til neste trinn.

  5. Gjennomgå og send inn: Gå gjennom detaljene i forespørselen din, og sjekk at alt er riktig. Klikk på «Send forespørsel».

  6. Bekreftelse: Du vil se en bekreftelse som indikerer at forespørselen din er sendt inn. Hvis bestillingen kan kanselleres, mottar du en e-postbekreftelse innen 24 timer.

 

 

 

Du mottar tre e-poster under kanselleringsprosessen:

  1. «Oppdatering av bestilling: Vi har mottatt forespørsel om kansellering» indikerer at vi har mottatt forespørselen din om kansellering. 

  2. «Oppdatering av bestilling: Varene dine er kansellert» indikerer om kanselleringen av varene var vellykket. 

  3. «Oppdatering av bestilling: Refusjonen er på vei» angir at den forespurte refusjonen er utstedt. 

 

Flere tips:

Du ser kanskje ikke Avbryt-knappen hvis:

  • varene dine allerede er sendt eller allerede er kansellert

  • bestillingen ble betalt med varekreditt

  • bestillingen allerede er refundert

  • Denne typen produkter kan ikke kanselleres.

Kontakt kundestøtte på direkten

Trenger du hjelp?

Uansett hva du jobber med, har vi noen som kan hjelpe deg med alt fra design til trykk.

Contact Us - Multiple channels available

Velg land

  • Norge