TilgjengelighetGå til hovedinnhold

Her får du hjelp.

Hvorfor kan ikke produktet mitt sendes?
Sist oppdatert 30. august 2024

Det er flere ulike grunner. For eksempel:

  • Adressen er på et avsidesliggende sted
  • Adressen er feil

Her er noen ting du kan gjøre for å prøve å løse problemet:

  • Kontroller at adressen er skrevet riktig.
  • Prøv å bruke en alternativ adresse (som en bedriftsadresse versus en hjemmeadresse eller omvendt).
  • Finn ut om postnummeret nylig er delt opp eller endret. Endringer i populasjonen og postvolumet kan resultere i nye eller omdisponerte postnumre, og det er mulig at systemene våre ikke har synkronisert ennå. Hvis det nylig har skjedd en endring, prøv å bruke det "gamle" postnummeret.

Kontakt kundestøtte på direkten

Trenger du hjelp?

Uansett hva du jobber med, har vi noen som kan hjelpe deg med alt fra design til trykk.

Contact Us - Multiple channels available

Velg land

  • Norge