TilgjengelighetGå til hovedinnhold

Her får du hjelp.

Kan jeg oppdatere faktureringsadressen min?
Sist oppdatert 16. september 2024

Ja det kan du – neste gang du er klar til å bestille.

Ikke bekymre deg, hvis du allerede har lagt inn en bestilling med en feil i faktureringsadressen, men har mottatt en bestillingsbekreftelse på e-post, har ikke feilen påvirket behandlingen av bestillingen din. Vi kontakter deg hvis det skulle vise seg å være noe feil.

Vi tar personvernet ditt svært alvorlig. For at faktureringsinformasjonen din skal behandles trygt, er faktureringssystemet vårt fullstendig automatisert. Dette betyr at vi ikke kan endre faktureringsinformasjonen din når en bestilling er sendt. Men du kan oppdatere informasjonen i kassen neste gang du bestiller.

  1. I Handlevognen, klikk på Gå til kassen.
  2. Leveringssiden vises. Oppgi leveringsadresse og leveringsmåte. 
  3. Klikk på Fortsett til betalingsmåte.
  4. I delen for faktureringsadresse, klikk på Redigere faktureringsadressen.
  5. Oppdater faktureringsadressen og klikk på Bruk denne adressen.
  6. Fortsett til kassen.

Kontakt kundestøtte på direkten

Trenger du hjelp?

Uansett hva du jobber med, har vi noen som kan hjelpe deg med alt fra design til trykk.

Contact Us - Multiple channels available

Velg land

  • Norge