Vi forstår at det er frustrerende når en kampanjekode eller kupong ikke fungerer som forventet. Vi prøver alltid å gi tydelige feilmeldinger, men noen ganger er det nødvendig med litt ekstra hjelp. La oss feilsøke typiske problemer forbundet med kampanjekoder:
- Skrivefeil: Tast koden forsiktig inn på nytt. Alternativt kan du kopiere og lime den inn direkte fra e-posten du mottok, for å fjerne risikoen for feil.
- Mellomrom: Kampanjekoder er enkeltstrenger uten mellomrom. Sjekk at det ikker er mellomrom før, etter eller i koden.
- Tegnfeil: Kampanjekoder kan inneholde en blanding av bokstaver og tall. Selv om du kan bruke både store og små bokstaver, er det noen tegn som ligner på hverandre. For eksempel: 0 (null) og O (bokstaven O).
- Utløpsdato: Kampanjekoder har utløpsdatoer. Hvis du får feilmeldingen «Koden du skrev inn, er ikke lenger gyldig» betyr det at kampanjen ikke gjelder lenger.
- Én kode per bestilling: Kun én kampanjekode kan brukes per bestilling. Hvis du allerede har brukt en gyldig kode, får du en feilmelding hvis du prøver å bruke en annen. Vi beholder den første gyldige koden.
- Bruksvilkår: Kampanjekoder har ofte spesifikke vilkår, for eksempel minimumsbeløp ved kjøp, at de gjelder for enkelte produkter eller begrenses til engangsbruk. Gå nøye gjennom rabattdetaljene, og se etter lenker til "Bruksvilkår".
Før du fullfører kjøpet, må du bekrefte at rabatten er trukket fra, og at den endelige prisen er korrekt!
Hvis du har prøvd disse trinnene og kampanjekoden din fortsatt ikke virker, kan du kontakte kundeservice. Vi undersøker gjerne problemet for deg og finner en løsning.