TilgjengelighetGå til hovedinnhold

Her får du hjelp.

Jeg får en feilmelding når jeg prøver å logge inn. Hva gjør jeg?
Sist oppdatert 30. august 2024

Feil kan være frustrerende, men de gir oss også ledetråder om hva som er galt. La oss finne ut hvilken feilmelding du ser:

«Feil e-postadresse eller passord»

Denne feilen vises når du prøver å logge inn med en e-postadresse vi ikke har registrert, eller når passordet som er koblet til e-postadressen er feil.

  • Prøv å logge inn med en annen e-postadresse.
  • Passord skiller mellom store og små bokstaver, så sørg for at Caps Lock og/eller Number Lock på tastaturet ikke er slått på når du skriver inn passordet.
  • Alternativt, kan du nullstille passordet ditt.

«Brukeren eksisterer allerede»

Denne feilen vises når du prøver å opprette en ny konto ved å bruke en e-postadresse vi allerede har registrert. Kun én konto kan opprettes per e-postadresse.

  • Prøv å logge inn istedet for å opprette en ny konto.

Kontakt kundestøtte på direkten

Trenger du hjelp?

Uansett hva du jobber med, har vi noen som kan hjelpe deg med alt fra design til trykk.

Contact Us - Multiple channels available

Velg land

  • Norge