Når bestillingen din er behandlet, opprettes det en fraktetikett, og bestillingen får et sporingsnummer. Sporingsinformasjonen vises imidlertid ikke nødvendigvis umiddelbart av flere årsaker:
- Pakken er ikke avhentet ennå: Noen ganger blir etiketten generert før fraktselskapet har hentet pakken.
- Fraktselskapet har ikke skannet den ennå: Selv om pakken er hentet, oppdateres ikke sporingen før den er skannet hos fraktselskapet.
På grunn av dette kan det ta opptil 24 timer før oppdateringer vises på fraktselskapets nettside.
Hva skal jeg gjøre?
Hvis det er under 24 timer siden du mottok sporingsnummeret ditt:
- Vent litt, sånn at fraktselskapet får tid til å skanne og oppdatere sporingsinformasjonen. Antagelig er pakken på vei til fraktselskapet eller den har ikke blitt skannet enda.
Hvis det har gått mer enn 24 timer og sporing fortsatt ikke er tilgjengelig:
- Du kan kontakte fraktselskapet direkte for å få den siste oppdateringen.
- Eller ta kontakt med kundeservice– vi hjelper deg gjerne!