TilgjengelighetGå til hovedinnhold

Her får du hjelp.

Hvordan legger jeg til en medarbeider (designer) på Vista x Wix-siden min?
Sist oppdatert 30. august 2024

Slik går du fram for å gi en medarbeider (designer) tilgang til Vista x Wix-siden din for endre designet:

  1. Logg inn på VistaPrint-kontoen din.
  2. Når du har logget inn, fører du musepekeren over Min konto øverst til høyre.
  3. Klikk på Min digitale markedsføring.
  4. Klikk Administrer under Vista x Wix-nettsiden. (Du skal nå ha kommet til kontrollpanelet for Vista x Wix-nettsiden.)
  5. I det venstre sidefeltet klikker du på Innstillinger.
  6. Gå til Roller og tillatelser på kontrollpanelet.
  7. Klikk Inviter.
  8. Oppgi den følgende e-postadressen [email protected].
  9. Velg rollen Nettsideadministrator.
  10. Klikk Send invitasjon.

Den nye medarbeideren (designeren) mottar en e-post, og du får beskjed når personen har godtatt invitasjonen. 

Du finner mer informasjon om Vista x Wix-samarbeidet under Hjelp og de tilhørende artiklene.

Vi hjelper deg gjerne hvis du lurer på noe angående å legge til en medarbeider. Ta gjerne kontakt med oss her

Kontakt kundestøtte på direkten

Trenger du hjelp?

Uansett hva du jobber med, har vi noen som kan hjelpe deg med alt fra design til trykk.

Contact Us - Multiple channels available

Velg land

  • Norge