TilgjengelighetGå til hovedinnhold

Her får du hjelp.

Hvor er bestillingen min?
Sist oppdatert 20. mars 2025

Når betalingen for bestillingen din er mottatt, sender vi en bestillingsbekreftelse til e-postadressen som er knyttet til VistaPrint-kontoen din. Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-postmelding med et sporingsnummer.

Du kan se bestillingsstatusen 24 timer i døgnet fra Bestillingshistorikk-siden:

  1. Logg inn på VistaPrint-kontoen din.
  2. Klikk på Min konto Bestillingshistorikk og bestille på nytt.
  3. Alle bestillingene dine til dags dato vises. Se Status-feltet for å finne ut om bestillingen din er sendt. I så fall vil du også se sporingsnummeret.

 

Hvis noe er feil, kontakt oss, så skal vi finne ut av det.

Kontakt kundestøtte på direkten

Trenger du hjelp?

Uansett hva du jobber med, har vi noen som kan hjelpe deg med alt fra design til trykk.

Contact Us - Multiple channels available

Velg land

  • Norge