TilgjengelighetGå til hovedinnhold

Her får du hjelp.

Bestillingen er ikke kommet ennå, hva kan jeg gjøre?
Sist oppdatert 30. september 2025

Vår prioritet er å få bestillingen din til deg innen den tiden vi lovet.

Hvis leveringsdatoen er passert og du ikke har mottatt varen, kan du fylle ut detaljene på skjemaet i bestillingsstøtten, så skal vi gjøre vårt beste for å rette opp i situasjonen.

For å be om hjelp følger du disse trinnene:

  1. Gå til Kundeservice og finn «Trenger du hjelp med en nylig bestilling? Start her»

Merk: Du må logge inn for å se bestillingene.


  1. Velg en bestilling: Hvis du allerede er logget inn, kan du velge en bestilling. Klikk deretter på Få hjelp med denne bestillingen.


  2. Velg en handling: Velg «Jeg ønsker hjelp med bestillingen min» fra alternativene.


  3. Velg produktene det gjelder: Angi hvilke produkter i bestillingen din som mangler eller ikke er levert. Hvis det gjelder alle varene i bestillingen, merker du av i boksen Velg alle produkter.


  4. Beskriv problemet: Velg et problem fra rullegardinmenyen (f.eks. Produkter er forsinket, mangler eller er feil). Avhengig av hva du har valgt, kan det være du kan velge mer spesifikke problem. Du kan også velge flere problemer samtidig og gi en detaljert beskrivelse.


  5. Last opp bilder: Hvis du ikke har mottatt produktene, kan du laste opp opptil fire bilder eller skjermbilder for å hjelpe oss med undersøkelsen. Eksempler inkluderer bestillingsbekreftelse, fraktmelding eller annen relevant informasjon. Dette hjelper oss med å behandle saken på en mer effektiv måte. 


  6. Se gjennom opplysningene: Gå gjennom detaljene i forespørselen din, og sjekk at alt er riktig. Klikk på Fortsett til neste trinn.


  7. Velg en kontaktmetode: Velg hvordan du ønsker at kundeservice skal svare på forespørselen. Alternativene kan være oppringning, live chat eller e-post.


Bekreftelse: Du vil se en bekreftelse på skjermen om at vi har mottatt forespørselen. Du vil også motta en e-post-bekreftelse etter at du har sendt inn forespørselen.


Kontakt kundestøtte på direkten

Trenger du hjelp?

Uansett hva du jobber med, har vi noen som kan hjelpe deg med alt fra design til trykk.

Contact Us - Multiple channels available

Velg land

  • Norge