TilgjengelighetGå til hovedinnhold

Her får du hjelp.

Hva gjør jeg hvis jeg mottar en skadet pakke?
Sist oppdatert 12. september 2025

Hvis du mottar en skadet pakke, vennligst rapporter problemet ved å bruke vår ordresupportprosess, som du finner på hjelpesiden, slik at vi kan finne en løsning med en gang.

For å rapportere problemet, følg disse trinnene:

  1. Gå til Kundeservice og finn «Trenger du hjelp med en nylig bestilling? Start her». Du må kanskje logge deg inn for å se bestillinger.

  2. Velg en handling: Velg «Jeg ønsker hjelp med bestillingen min» fra alternativene.


  3. Velg produktene det gjelder: Angi hvilke produkter i bestillingen din som mangler, er skadet eller ikke er levert. Dersom hele bestillingen er berørt, kan du merke av i boksen «Velg alle produkter».


  4. Beskriv problemet: Velg et problem fra rullegardinmenyen (f.eks. «Produkter er skadet»). Avhengig av hva du har valgt, kan det være du kan velge mer spesifikke problem. Du kan også velge flere problemer samtidig og gi en detaljert beskrivelse.
     

  5. Last opp bilder: Du kan laste opp opptil fire bilder som viser produktet og problemet.
    Merk: Ved å legge ved bilder av det skadede produktet hjelper du oss med å vurdere saken og løse problemet på en effektiv måte.


  6. Se gjennom opplysningene: Gå gjennom detaljene i forespørselen din, og sjekk at alt er riktig. Klikk på Fortsett til neste trinn.


  7. Velg en kontaktmetode: Velg hvordan du ønsker at kundeservice skal svare på forespørselen. Valgene kan være oppringninglive chat​ eller e-post.


  8. Bekreftelse: Du vil se en bekreftelse på skjermen om at vi har mottatt forespørselen. Du vil også motta en e-postbekreftelse etter at du har sendt inn forespørselen.
     

Kontakt kundestøtte på direkten

Trenger du hjelp?

Uansett hva du jobber med, har vi noen som kan hjelpe deg med alt fra design til trykk.

Contact Us - Multiple channels available

Velg land

  • Norge