TilgjengelighetGå til hovedinnhold

Her får du hjelp.

Hvorfor ble bestillingen kansellert?
Sist oppdatert 15. mai 2025

Det kan være frustrerende å få bestillingen kansellert, så vi står klare for å hjelpe deg. Det er flere grunner til at en bestilling kan bli kansellert, og vi ønsker å sikre at du har all informasjonen du trenger for å løse problemet.
Her er de vanligste årsakene til at en bestilling kanselleres:

  • Betaling ble ikke prosessert: Betalingsmåten din kan ha blitt avvist fordi banken ikke kunne verifisere betalingen, feil kortopplysninger eller bankens regler. Sørg for at betalingsinformasjonen er korrekt og oppdatert.
  • Upassende innhold: Bestillinger som inneholder eksplisitte, støtende eller upassende bilder, eller tekst som bryter med retningslinjene våre, blir ikke behandlet.
  • Brudd på opphavsrett: Hvis designet ditt inneholder opphavsrettslig beskyttet materiale uten brukstillatelse, kan vi ikke behandle bestillingen.
  • Brudd på bruksvilkårene: Bestillinger med innhold som strider med bruksvilkårene.
  • Utsolgt: Varene du bestilte, kan ha blitt utsolgt etter at bestillingen ble lagt inn.

Tror du at bestillingen ble kansellert ved en feil? Ikke noe problem, vi er her for å rette det opp.

Slik får du mer informasjon om kanselleringen av bestillingen

Hvis bestillingen din ble uventet kansellert, gir vi deg beskjed via e-post så snart som mulig, slik at du kan gjøre nødvendige endringer. Du kan også få mer detaljert informasjon om den kansellerte bestillingen ved å følge disse trinnene:

  1. Logg deg inn på kontoen din: Gå til VistaPrints nettsted og logg deg inn på kontoen din.
  2. Gå til bestillingshistorikk: Klikk på Min konto øverst til høyre, og velg Bestillingshistorikk og bestille på nytt fra rullegardinmenyen.
  3. Finn den kansellerte bestillingen: Finn den kansellerte bestillingen i bestillingshistorikken.
  4. Se årsaken til kanselleringen: Du vil se et informasjonsikon ved siden av ordrestatusen. Klikk på informasjonsikonet for å se den konkrete årsaken til kanselleringen.

Hvis du fortsatt har spørsmål eller trenger mer hjelp, står kundeservice klare til å hjelpe deg. Ta kontakt med oss når som helst!

Kontakt kundestøtte på direkten

Trenger du hjelp?

Uansett hva du jobber med, har vi noen som kan hjelpe deg med alt fra design til trykk.

Contact Us - Multiple channels available

Velg land

  • Norge