Det kan være frustrerende å få bestillingen kansellert, så vi står klare for å hjelpe deg. Det er flere grunner til at en bestilling kan bli kansellert, og vi ønsker å sikre at du har all informasjonen du trenger for å løse problemet.
Her er de vanligste årsakene til at en bestilling kanselleres:
- Betaling ble ikke prosessert: Betalingsmåten din kan ha blitt avvist fordi banken ikke kunne verifisere betalingen, feil kortopplysninger eller bankens regler. Sørg for at betalingsinformasjonen er korrekt og oppdatert.
- Upassende innhold: Bestillinger som inneholder eksplisitte, støtende eller upassende bilder, eller tekst som bryter med retningslinjene våre, blir ikke behandlet.
- Brudd på opphavsrett: Hvis designet ditt inneholder opphavsrettslig beskyttet materiale uten brukstillatelse, kan vi ikke behandle bestillingen.
- Brudd på bruksvilkårene: Bestillinger med innhold som strider med bruksvilkårene.
- Utsolgt: Varene du bestilte, kan ha blitt utsolgt etter at bestillingen ble lagt inn.
Tror du at bestillingen ble kansellert ved en feil? Ikke noe problem, vi er her for å rette det opp.
Slik får du mer informasjon om kanselleringen av bestillingen
Hvis bestillingen din ble uventet kansellert, gir vi deg beskjed via e-post så snart som mulig, slik at du kan gjøre nødvendige endringer. Du kan også få mer detaljert informasjon om den kansellerte bestillingen ved å følge disse trinnene:
- Logg deg inn på kontoen din: Gå til VistaPrints nettsted og logg deg inn på kontoen din.
- Gå til bestillingshistorikk: Klikk på Min konto øverst til høyre, og velg Bestillingshistorikk og bestille på nytt fra rullegardinmenyen.
- Finn den kansellerte bestillingen: Finn den kansellerte bestillingen i bestillingshistorikken.
- Se årsaken til kanselleringen: Du vil se et informasjonsikon ved siden av ordrestatusen. Klikk på informasjonsikonet for å se den konkrete årsaken til kanselleringen.
Hvis du fortsatt har spørsmål eller trenger mer hjelp, står kundeservice klare til å hjelpe deg. Ta kontakt med oss når som helst!