Det er mulig at forsendelsen fordeles på flere leveringer selv om du bestilte alt samtidig. Dette kan skje hvis:
-
bestillingen inneholder flere produkter eller mange varer.
-
bestillingen inneholder produkter med ulike leveringstider.
Når vi sender produktene separat, kan vi levere dem raskere og sikre at pakkene er av håndterbar størrelse for deg og fraktselskapet.
Hvis du har sjekket sporingsinformasjonen for alle forsendelsene og fortsatt mener at en del av bestillingen mangler, kan du rapportere dette problemet gjennom bestillingsstøtte. Du blir guidet gjennom hvilke opplysninger du må oppgi, slik at kundeservice kan hjelpe deg.
For å rapportere et problem med bestillingen følger du disse trinnene:
-
Gå til Kundeservice og finn «Trenger du hjelp med en nylig bestilling? Start her». Du må kanskje logge deg inn for å se bestillinger.
-
Velg en handling: Velg «Jeg ønsker hjelp med bestillingen min» fra alternativene.
-
Velg produktene det gjelder: Angi hvilke produkter i bestillingen din som mangler eller ikke er levert. For å kansellere hele bestillingen kan du merke av i boksen Velg alle produkter.
-
Beskriv problemet: Velg et problem fra rullegardinmenyen (f.eks. Produkter er forsinket, mangler eller er feil). Avhengig av hva du har valgt, kan det være du kan velge mer spesifikke problem. Du kan også velge flere problemer samtidig og gi en detaljert beskrivelse.
-
Last opp bilder: Du kan laste opp opptil fire bilder som viser produktet og problemet.
-
-
Se gjennom opplysningene: Gå gjennom detaljene i forespørselen din, og sjekk at alt er riktig. Klikk på Fortsett til neste trinn.
-
Velg en kontaktmetode: Velg hvordan du ønsker at kundeservice skal svare på forespørselen. Alternativene kan være oppringning, live chat eller e-post.
-
Bekreftelse: Du vil se en bekreftelse på skjermen om at vi har mottatt forespørselen. Du vil også motta en e-post-bekreftelse etter at du har sendt inn forespørselen.