TilgjengelighetGå til hovedinnhold

Her får du hjelp.

Hva skjer etter at jeg har lagt inn bestillingen min?
Sist oppdatert 4. september 2025

Etter at vi har mottatt bestillingen din …

… sender vi deg en Bestillingsbekreftelse på e-post med sammendrag av bestillingen. Hvis du oppdager at noe ikke er som det skal, må du kontakte oss med én gang, slik at vi kan rette på det.

Systemet vårt programmerer produksjonen av varene dine automatisk. Produksjonstiden er avhengig av hva du bestiller og frakten du velger. Våre ansatte ved produksjonsavdelingen velger ut og tilpasser varen(e) din(e) samt pakker og klargjør dem til forsending.

 

Når bestillingen er produsert og klar for frakt …

  • … Ber vi om at den blir hentet på produksjonsstedet.

  • Så snart den er hentet, sender vi deg en Fraktbekreftelse på e-post med informasjon om leveransen din.
    Merk: Du kan alltids sende fraktbekreftelsen på nytt til deg selv ved å bruke bestillingsstøtten, som du finner på siden Kundeservice.
     

  • Bestillingen blir levert av en av våre samarbeidspartnere.

Du kan se hvor langt pakken har kommet under Min konto. Se Hvor er bestillingen min? for å finne ut hvordan.

Merk at det kan forekomme at bestillingen sendes tidligere da produksjonen kan framskyndes og trykkes tidligere enn forventet.

 

Kontakt kundestøtte på direkten

Trenger du hjelp?

Uansett hva du jobber med, har vi noen som kan hjelpe deg med alt fra design til trykk.

Contact Us - Multiple channels available

Velg land

  • Norge