Kort i tilpasset størrelse
Mer informasjon
Skill deg ut med egne kortstørrelser som passer til akkurat din bruk.
- Egne størrelser (fra 3 x 3 cm til 41 x 41 cm)
- Fire ulike papirvekter
- Tre papirkvaliteter
- Mulighet for dobbeltsidig trykk
Ditt kort – på din måte
Skreddersydde kort til nettopp ditt bruksområde? Vi trykker det. Takket være trykktjenestene våre, kan du designe kort i tilpassede størrelser og bruke dem til alt fra markedsføringsbrosjyrer, bokmerker, flygeblad eller noe helt annet. Disse tilpassede kortene tilbys i størrelser fra 3 x 3 cm til 41 x 41 cm.Standard eller Premium papirkvalitet
Velg den papirtykkelsen som passer best og papirkvaliteten du foretrekker: matt, glanset eller resirkulert papir. Se alle mulighetene du har til å tilpasse looken og følelsen av papirkvaliteten under produktinformasjonen.Kom i gang
Begynn med å velge bredden og høyden som passer for deg. Deretter velger du papirkvaliteten og vekten du ønsker, før du laster opp designet ditt. Kundeservice står klar til å hjelpe deg via telefon, e-post eller chat hvis du lurer på noe.Anmeldelser
Anmeldt av 1 kunder
Ofte stilte spørsmål
Du kan selv velge bredde og høyde fra 3 x 3 cm og 41 x 41 cm i intervaller på 0,1 cm.
Ja. Hvis du har et kortdesign klart allerede, kan du laste det opp i designverktøyet vårt. Der velger du retning, størrelse og antall kort. Merk at kortet ditt bør ha en bildeoppløsning på minst 300 dpi (dots per inch). Designformatet kan være i ett av følgende formater: .jpg, .jpeg, .jfif, .bmp, .png, .gif, .heic, .svg, .pdf, .psd,.ai, .eps, .ait, .ppt, .pptx, .tif og .tiff
Ja, du kan skrive på alle papirkvalitetene våre, men vi anbefaler ikke laminering på begge sider hvis du skal skrive på baksiden av reklamekortene.
Ja, vi tilbyr glanset laminering på glanset papirkvalitet og matt og Soft Touch-laminering på matt papirkvalitet. Du kan velge om du ønsker laminering på én eller begge sider.
Vi tilbyr dessverre ikke avrundede hjørner på disse kortene for øyeblikket.
Selvfølgelig. Har får du noen tips til hva du bør huske på når du utformer dem:
Gjør designet enkelt. Husk at hvis postkortene er små, kan mye informasjon virke forstyrrende på mottakeren. Vi anbefaler at du kun bruker den aller viktigste informasjonen du vil at kunden skal huske. Husk å få med et sterkt CTA (call-to-action), som for eksempel en nettstedsadresse, telefonnummer eller adresse, som gir mottakeren muligheten til å finne ut mer om deg når de har blitt interessert i hva du har å si.
Skill deg ut fra mengden med et bilde eller en logo. Det er høyst sannsynlig at kortet ditt med eget design ditt vil komme i konkurranse med annen reklame i postkassen, på en oppslagstavle eller internt i bedriften din. Bruk derfor sterke farger og et bilde eller logo med høy oppløsning slik at postkortet ditt blir lagt merke til.
Skap et helhetlig uttrykk. Det kan være en god idé å bruke den samme skrifttypen, logoen og fargene som bedriften din bruker, for å gi et helhetlig inntrykk som passer med de andre markedsføringsproduktene, visittkortene og skiltene dine. Med et par matchende markedsføringsprodukter for hånden er du klar til å skape en profesjonell merkevare som folk vil kjenne igjen.
Kort med tilpassede størrelser tilbys i glanset (250, 300 og 350 g/m²), matt (250, 300, 350 og 400 g/m²) og resirkulert (300 g/m²) papirkvalitet.